دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ |۱۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 21, 2024
جمع‌آوری 11 تن زکات مستحبی سیب در سلماس

حوزه/ بیش از ۱۱ تن زکات مستحبی سیب از باغداران خیر سلماسی تا به امروز جمع آوری و بین مددجویان اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سلماس به صورت روزانه توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، بیش از ۱۱ تن زکات‌های مستحبی سیب‌ در قالب طرح شجره طیبه در شهرستان سلماس از باغداران خیر سلماسی تا به امروز جمع آوری و بین مددجویان اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سلماس به صورت روزانه توزیع شده و این طرح همچنان اداره دارد.

امام جمعه سلماس امروز با حضور در باغ یکی از خیرین شهرستان سلماس از اهدای زکات مستحبی سیب بازدید و از اقدام دینی این خیرین قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم طباطبایی در این بازدید اظهار داشت: زکات در دین اسلام از اهمیت بسیار والایی برخوردار است که احیای کامل آن موجب کاهش فقر در کشور می‌شود و کشاورزان به عنوان متولیان زکات در کشور، در واقع در جبهه اقتصادی و مبارزه با فقر قرار دارند.

وی تصریح کرد: در جمهوری اسلامی، کمیته امداد امام خمینی(ره) که متولی رسیدگی به نیازمندان است، مسئولیت جمع‌آوری زکات را به عهده گرفته و همکاری کشاورزان در این زمینه می‌تواند مفید باشد.

انتهای خبر. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha